Kedves Vásárlónk,
amennyiben a megvásárolt terméken hibát tapasztal, minden esetben emailes elérhetőségünkön jelezze részünkre az alábbi teendők szerint:
1) Írjon részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel:
- Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez
- Részletes leírás a termék hibájáról
- Mely alkatrészt, alkatrészeket érinti a hiba?
- Milyen szituációban jelentkezett a hiba?
- Fotó / Videó a hibáról
- Vásárláshoz kapcsolódó számla
2) Várjon néhány napot, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez Önnek, és tájékoztatja az ügyintézés további menetéről.
További tudnivalók:
Tájékoztatjuk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni.
Fenti adatok, dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációját sajnálatos módon nem tudjuk kezelni.
Megfelelő képes dokumentáció hiányában a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni szükséges bevizsgálásra budapesti raktárunkba és műhelyünkbe.
Köszönjük együttműködését!