Jótállási és szavatossági igényed áruházunkban az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint érvényesítheted. Jótállási jegyként minden esetben az igény érvényesítésének tárgyáról szóló bizonylat (számla) szolgál.
Kérjük vedd figyelembe, hogy jótállási igényt gyártási eredetű hibára érvényesíthetsz.
Jótállási idő
A jótállás időtartama fogyasztónak minősülő megrendelő esetében:
- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
Jótállás időtartama nem fogyasztónak minősülő, jogi személyeknek 10 000 forintot elérő eladási ár esetén 6 hónap.
Jótállási igény bejelentésének menete
Amennyiben a megvásárolt termékben fennálló hibát tapasztalsz, kérjük jelezd emailes elérhetőségünkön az alábbiak szerint:
1) Írj részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel:
1.1) Email tárgya
- Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez
1.2) Email Csatolmánya
- Igénybejelentő lap (Letöltés)
-
Fotó / Videó a hibáról
és
amennyiben a terméke alján (székeknél általában az ülés alján vagy a mechanikának a tetején) szerepel címke, akkor a
4 jegyű gyártási szám ún. "Charge No.:"
Csak bizonyos termékek esetében kerül feltüntetésre!
Minta:
- Vásárláshoz kapcsolódó számla / nyugta
2) Kérjük szíves türelmed, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez és tájékoztat az ügyintézés további menetéről. Cégünk forgalmazóként a bejelentésedet követően azonnal felveszi a kapcsolatot a gyártóval, majd átlagosan 1-3 munkanap alatt válaszolunk érdemben a bejelentésedre.
Egyéb tudnivalók
- Tájékoztatunk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni. Kérjük, hogy a fentebb említett dokumentációkkal nyújtsd be szavatossági vagy jótállási igényed.
- A vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta) bemutatása, illetve dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációt nem áll módunkban kezelni.
- Ügyfélszolgáltunk kérheti a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni bevizsgálásra budapesti szakszervizünkbe.
- Amennyiben a küldött dokumentáció és leírás alapján a hivatkozott hiba nem feltárható, Deluzzo Kft. bekéri a terméket / megjelölt alkatrészeket bevizsgálásra.
- Bejelentése pozitív elbírásálása esetén a meghibásodott alkatrész pótlásáról cégünk díjmentesen gondoskodik. A pótalkatrész cseréjéről a megrendelőnek szükséges gondoskodnia. Amennyiben a csere elvégzése nem megoldható, díjmentesen igénybe veheti szavatossági időn belül szerviz szolgáltatásunkat előzetes időpontegyeztetés alapján Szakszervizünkben melynek címe: 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. LOGIN Üzleti park C2 40. A díjmentes szakszerviz szolgáltatás igénybevétele esetén az el- és visszaszállításról a megrendelőnek szükséges gondoskodnia.
Köszönjük az együttműködést!