Szavatossági igényed áruházunkban az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint érvényesítheted. Jótállási jegyként minden esetbven az igény érvényesítésének tárgyáról szóló bizonylat (számla) szolgál.
Jótállási idő
A jótállás időtartama magánszemélyeknek:
- a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
- b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
Kivételt képeznek a saját, DELUZZO termékek, amelyek garanciáját a termékek adatlapján jelezzük külön, így például előfordulhat olyan eset is, hogy akkor is 2 éves a garancia, hogyha a 100.000 forintot nem haladja meg az eladási ár.
Jótállás időtartama jogi személyeknek (2023.06.06. után vásárolt termékek esetén):
10 000 forintot elérő eladási ár esetén FÉL ÉV.
Amennyiben jogi személy DELUZZO terméket rendel meg, számára is a termék adatlapon szereplő garancia lesz az érvényes, a fél éves garancia helyett.
Jótállási igény bejelentésének menete
Amennyiben a megvásárolt termékben fennálló hibát tapasztalsz, kérjük jelezd emailes elérhetőségünkön az alábbiak szerint:
1) Írj részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel:
1.1) Email tárgya
- Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez
1.2) Email Csatolmánya
- Igénybejelentő lap (Letöltés)
-
Fotó / Videó a hibáról
és
amennyiben a terméke alján (székeknél általában az ülés alján vagy a mechanikának a tetején) szerepel címke, akkor a
4 jegyű gyártási szám ún. "Charge No.:"
Csak bizonyos termékek esetében kerül feltüntetésre!
Minta:
- Vásárláshoz kapcsolódó számla / nyugta
2) Kérjük szíves türelmed, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez és tájékoztat az ügyintézés további menetéről. Cégünk forgalmazóként a bejelentésedet követően azonnal felveszi a kapcsolatot a gyártóval, majd átlagosan 1-3 munkanap alatt válaszolunk érdemben a bejelentésedre.
Egyéb tudnivalók
- Tájékoztatunk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni. Kérjük, hogy a fentebb említett dokumentációkkal nyújtsd be szavatossági vagy jótállási igényed.
- A vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta) bemutatása, illetve dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációt nem áll módunkban kezelni.
- Ügyfélszolgáltunk által kért megfelelő képes dokumentáció hiányában a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni szükséges bevizsgálásra budapesti szakszervizünkbe.
- Amennyiben a küldött dokumentáció és leírás alapján a hivatkozott hiba nem feltárható, Deluzzo Kft. bekéri a terméket / megjelölt alkatrészeket bevizsgálásra.
- Bejelentése pozitív elbírásálása esetén a meghibásodott alkatrész pótlásáról cégünk díjmentesen gondoskodik. A pótalkatrész cseréjéről a megrendelőnek szükséges gondoskodnia. Amennyiben a csere elvégzése nem megoldható, díjmentesen igénybe veheti szavatossági időn belül szerviz szolgáltatásunkat előzetes időpontegyeztetés alapján Szakszervizünkben melynek címe: 1044 Budapest, Ezred utca 1-3. LOGIN Üzleti park C2 40. A díjmentes szakszerviz szolgáltatás igénybevétele esetén az el- és visszaszállításról a megrendelőnek szükséges gondoskodnia.
Köszönjük az együttműködést!