translation missing: hu.general.accessibility.skip_to_content

Szavatossági és Jótállási igény bejelentése

Szavatossági igényed áruházunkban az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint érvényesítheted. Jótállási jegyként az igény érvényesítésének tárgyáról szóló bizonylat (számla) szolgál.

Bejelentés menete

Amennyiben a megvásárolt termékben fennálló hibát tapasztalsz, kérjük jelezd emailes elérhetőségünkön az alábbiak szerint:

1) Írj részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel:

1.1) Email tárgya

  • Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez

1.2) Email Csatolmánya

  • Igénybejelentő lap (Letöltés)
  • Fotó / Videó a hibáról
  • Vásárláshoz kapcsolódó számla / nyugta

2) Kérjük szíves türelmed, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez és tájékoztat az ügyintézés további menetéről. Cégünk forgalmazóként a bejelentésedet követően azonnal felveszi a kapcsolatot a gyártóval, majd átlagosan 1-3 munkanap alatt válaszolunk érdemben a bejelentésedre.

Egyéb tudnivalók

  • Tájékoztatunk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni. Kérjük, hogy a fentebb említett dokumentációkkal nyújtsd be szavatossági vagy jótállási igényed.
  • A vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta), dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációd sajnálatos módon nem tudjuk kezelni.
  • Ügyfélszolgáltunk által kért megfelelő képes dokumentáció hiányában a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni szükséges bevizsgálásra budapesti raktárunkba és műhelyünkbe.
  • Amennyiben a küldött dokumentáció és leírás alapján a hivatkozott hiba nem feltárható, Deluzzo Kft. bekéri a terméket / megjelölt alkatrészeket bevizsgálásra.
  • Helyes dokumentáció leadását követő ügyintézés várható határideje: 15 munkanap

Köszönjük együttműködésed!