translation missing: hu.general.accessibility.skip_to_content

Garanciális ügyintézés

Kedves Vásárlónk,

amennyiben a megvásárolt terméken hibát tapasztal, minden esetben emailes elérhetőségünkön jelezze részünkre az alábbi teendők szerint:

1) Írjon részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel: 

1.1) Email Tárgya
  • Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez
1.2) Email Szövege
  • Részletes leírás a termék hibájáról
  • Mely alkatrészt, alkatrészeket érinti a hiba?
  • Milyen szituációban jelentkezett a hiba?
1.3) Email Csatolmánya
  • Fotó / Videó a hibáról
  • Vásárláshoz kapcsolódó számla
 

2) Várjon néhány napot, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez Önnek, és tájékoztatja az ügyintézés további menetéről.

 

További tudnivalók:

Tájékoztatjuk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni.

Fenti adatok, dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációját sajnálatos módon nem tudjuk kezelni.

Megfelelő képes dokumentáció hiányában a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni szükséges bevizsgálásra budapesti raktárunkba és műhelyünkbe.

Köszönjük együttműködését!