Tovább a tartalomhoz

Szavatossági és Jótállási igény bejelentése

Szavatossági igényed áruházunkban az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint érvényesítheted. Jótállási jegyként az igény érvényesítésének tárgyáról szóló bizonylat (számla) szolgál.

Bejelentés menete

Amennyiben a megvásárolt termékben fennálló hibát tapasztalsz, kérjük jelezd emailes elérhetőségünkön az alábbiak szerint:

1) Írj részünkre email-t az ugyfelszolgalat@deluzzo.hu email címre az alábbi kötelező elemekkel:

1.1) Email tárgya

  • Garanciális hibabejelentés DE.......ZO azonosítójú rendeléshez

1.2) Email Csatolmánya

  • Igénybejelentő lap (Letöltés)
  • Fotó / Videó a hibáról
  • Vásárláshoz kapcsolódó számla / nyugta

2) Kérjük szíves türelmed, míg ügyfélszolgálatunk visszajelez és tájékoztat az ügyintézés további menetéről. Cégünk forgalmazóként a bejelentésedet követően azonnal felveszi a kapcsolatot a gyártóval, majd átlagosan 1-3 munkanap alatt válaszolunk érdemben a bejelentésedre.

Egyéb tudnivalók

  • Tájékoztatunk, hogy telefonon reklamációt nem áll módunkban kezelni. Kérjük, hogy a fentebb említett dokumentációkkal nyújtsd be szavatossági vagy jótállási igényed.
  • A vásárlást igazoló dokumentum (számla, nyugta) bemutatása, illetve dokumentációból kimaradt részletek hiányában reklamációt nem áll módunkban kezelni.
  • Ügyfélszolgáltunk által kért megfelelő képes dokumentáció hiányában a terméket előre egyeztetett időpontban visszahozni / visszaküldeni szükséges bevizsgálásra budapesti szakszervizünkbe.
  • Amennyiben a küldött dokumentáció és leírás alapján a hivatkozott hiba nem feltárható, Deluzzo Kft. bekéri a terméket / megjelölt alkatrészeket bevizsgálásra.
  • Bejelentése pozitív elbírásálása esetén a meghibásodott alkatrész pótlásáról cégünk díjmentesen gondoskodik. A pótalkatrész cseréjéről a megrendelőnek szükséges gondoskodnia. Amennyiben a csere elvégzése nem megoldható, díjmentesen igénybe veheti szavatossági időn belül szerviz szolgáltatásunkat előzetes időpontegyeztetés alapján Szakszervizünkben melynek címe: 1044 Budapest, Váci út 40. 5.épület. A díjmentes szakszerviz szolgáltatás igénybevétele esetén az el- és visszaszállításról a megrendelőnek szükséges gondoskodnia.

    Köszönjük az együttműködést!