translation missing: hu.general.accessibility.skip_to_content
Új, exkluzív lámpa kollekciók érkeztek áruházunkba!
Új, exkluzív lámpa kollekciók érkeztek áruházunkba!

Gyakran Ismételt Kérdések

Üdvözlünk deluzzo.hu webáruházunkban. Az alábbi oldalon igyekszünk összeszedni az érdeklődők és vásárlók leggyakrabban felmerülő kérdéseit. Amennyiben nem találod meg kérdésedre a választ, keress minket bátran telefonon +36 (30) 300 7354 vagy emailen: info@deluzzo.hu

Milyen szállítási határidővel dolgoztok?

Kiskereskedelmi mennyiség esetén 1-10 munkanap a szállítási határidőnk, tehát 2 héten belül megkapod a megrendelt terméket.

Hova lehet kérni a szállítást?

Alapvetően Magyarország területén belül szállítunk, de akadt már rá példa, hogy magyar vevőnk Németországba vagy Franciaországba kérte a megrendelt termékek szállítását. Természetesen erre is van lehetőség, de kérjük, minden esetben keress fel minket a szállítási díj és határidő egyeztetésével kapcsolatban.

Honnan tudom, mikor jön meg a csomagom?

Leggyakrabban DPD-vel vagy GLS-sel szállítjuk a csomagod. Sajnos ezek a futárcégek csak a szállítási nap reggelén / délelőttjén készítik el az aznapi szállítási tervet, ezért kapod csak a szállítás reggelén az értesítést. A DPD 1 órás időintervallumot, míg a GLS 3 órás időintervallumot ad meg a szállítás napján. Ha szeretnéd tudni, pontosan melyik napra várható a kiszállítás, telefonon vagy emailben tudsz nálunk érdeklődni.

Hova kérjem a csomagom, ha nem vagyok otthon egész nap?

Mivel a futárok munkaidőben dolgoznak, így érdemes olyan helyre kérni a csomag szállítását, ahol van átvevő. Ilyenkor az ő nevét és címét add meg szállítási címként. Lehet akár egy segítőkész szomszéd, vagy munkatárs, esetleg nyugdíjas ismerős.

Ha esetleg te magad vagy otthon, de éppen el kell ugranod valahova, akkor sem kell megijedned, a csomagkövető emailben, amit a szállítás napján kapsz, módosíthatod a kiszállítás napját. Legalább 3 különböző alkalommal meg kell kísérelnie a futárnak a kiszállítást, így nem szükséges aggódnod, a csomagodat vélhetően át fogod tudni venni másik napon.

Hogy tudok fizetni az oldalon?

Jelenleg előre utalással (banki átutalás), PayPal-es bankkártyás kifizetéssel valamint utánvéttel tudsz fizetni. Hamarosan elérhető lesz az izlandi Borgun bankkártyás fizetőkapu is oldalunkon.

Mikor ingyenes a szállítás?

Amennyiben 20 000 Ft feletti érték szerepel kosaradban, és PayPal-lel vagy előre utalással fizeted ki.

Miért csak előre fizetés esetén ingyenes a szállítás?

Szeretnénk vásárlóinkat ösztönözni, hogy nézzenek utána kinek szavaznak bizalmat az internetes vásárlásaik során. Amikor valaki előre utal/fizet egy termékért, sokkal körültekintőbb, és ez egyfajta tudatosságra sarkall. Ezt az elővigyázatosságot szeretnénk jutalmazni.

Nézz utána a cégnek az ingyenes cégtárban (pl. Opten, Nemzeti Cégtár), esetleg keress rá közösségi médiában (LinkedIn, Facebook) a céget képviselő személy(ek)re.Ezen kívül érdemes megnézni a visszaküldési feltételeket (általában az ÁSZF-ben szerepel) - ezeket kérheted tőlünk emailben/telefonon is, ha nincs kedved jogszabályokat bogarászni.

Ki képviseli a deluzzo.hu-t?

Létrehoztunk egy "bemutatkozó" oldalt, amit erre a LINKRE kattintva tekinthetsz meg.

Meg lehet tekinteni a termékeket?

Bizonyos termékeket 2019. november 4-től Budapest IV. kerületi, Váci úti bemutatótermünkben megtekinthetnek és kipróbálhatnak vásárlóink. Ezt a termékek adatlapján, valamint egy külön listán is jelezni fogjuk.

A bemutatóteremből azonnal elvihetem a terméket?

Nem, mint a neve is mutatja, a bemutatóteremben csak néhány kiállított darab lesz megtekinthető. Lesznek kedvezményesen elvihető bemutatódarabok, de alapesetben nem lehetséges több darabot elvinni a bemutatódarabok közül.

Minden esetben meg kell várni a raktárunkból való beszállítást, ami a korábban jelzett 1-10 munkanap.

Kisebb dekorációk esetén lesz rá lehetőség, hogy akár aznap elvihesd. Illetve a dekorációk nagy része 2-3 munkanap alatt beérkezik bemutatótermünkbe.