Aki kimarad, az lemarad! Miért érdemes kiállítani?
Kiállítói szemmel egy nagyobb kaliberű esemény bizony sok nehézséggel, költségekkel és munkával jár. De a hátrányai mellett érdemes összeszedni az előnyöket is. Legyen szó ugyanis szakmai közegről vagy potenciális vásárlókról, érdeklődőkről, egy kiállításon az eléréstől és a vásárlásösztönzéstől kezdve, márkánk imázsának növeléséig sok mindenre van lehetőségünk.
Márkánk szélesebb körben ismertté tételén kell, hogy legyen a legfőbb hangsúly. Habár mindenki végső célja a bevétel növelése, új vásárlók szerzése és az eladásösztönzés, nem szabad elfelejtenünk a legfőbb eszközt, mellyel mindez elérhető: az érzelmeken alapuló marketingkommunikációt.
Új ügyfeleinket le kell nyűgöznünk, meg kell mutatnunk, hogy miért vagyunk mi a legjobb választás számukra, ki kell tűnnünk a konkurenciáink közül. Mindezt úgy tudjuk elérni, ha saját értékeinket és céljainkat a kommunikációnkba ágyazzuk. Az emberek bizalmát kell elnyernünk, ami egy időigényes és nem egyszerű folyamat. Egy kiállítással pedig pont ezt a nehézséget tudjuk áthidalni, a folyamat idejét le tudjuk csökkenteni, hiszen közelebb tudunk kerülni az emberekhez, ráadásul az offline térben.
De ne higgyük, hogy ez egy véges tevékenység; ha már az emberek ismernek, veszik termékeinket, azonosulnak értékeinkkel, céljainkat a sajátjuknak érzik, ugyanúgy fent kell tartani magunkat a köztudatban. Az embereket érdeklik az újdonságok, és mindig lesz konkurenciánk, akik miatt egyszerűen elkerülhetetlen, hogy jelen legyünk, ha nem akarunk elveszni az emlékezetekben és ki akarunk tűnni.
Az újdonság varázsát nem csak az jelenti, hogy új márka lép be a köztudatba: új termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal is elérhetjük ugyanezt a hatást. A debütálásra pedig egy kiállítás remekül felhasználható. Nem mellesleg a konkurenciák jelenléte miatt egy kiállítás piackutatásra is remek helyszín.
És ha számodra is fontos, nem csak az ügyfeleiddel való kapcsolattartás, hanem az üzleti kommunikáció – márpedig az kell, hogy legyen – van egy jó hírünk! Egy kiállításon nem csak megerősíteni tudod partner-kapcsolataidat, hanem új stratégiai partnerekre is szert tehetsz. Gondold csak végig, mennyi egyezkedéssel jár egy kiállítás leszervezése, kezdve a tervezéstől, a stand felépítésén át az eseményig. Ha része vagy a körforgásnak, szinte elkerülhetetlen a szakmai kommunikáció.
Te is gondolkodsz, kiállíts-e? Vajon megéri-e? Költségekkel és extra-, akár váratlan kiadásokkal jár, tudjuk, de reméljük cikkünkkel tudtunk egy átfogóbb képet adni, amivel így mérlegelni tudsz az előnyök és hátrányok között.
Találkozzunk egy következő kiállításon!
Képek és borítókép forrása:
construma.hu
salonbudapest.hu
Inspirálódj!
-
ElolvasomAz irodák régóta már nem csupán a munkahelyek jelképei, hanem egyre inkább olyan terek, ahol az alkotás és az innováció találkozik. Bemutatunk három világhírű céget, amelyek különlegesebbnél különlegesebb megoldásokkal próbálják meg ösztönözni alkalmazottaikat a hatékony munkára.
-
TOP5 DIY ötlet doTERRA olajakkal
ElolvasomKözeleg az Anyák napja, de nincs ötleted? Ajándékozz egészséget, válaszd a fenntarthatóságot! Íme TOP5 kreatív DIY recept doTERRA olajokkal! Olvasd el a cikket a kozmetikai termékek és gyertyák oázisáért.
-
A kültéri elegancia felfedezése: Rattan vs. fonott bútorok
ElolvasomHa kerti bútorokról van szó, két anyag tűnik ki időtlenségével és tartósságával: a rattan és a fonott. Ezek alaposabb megismerése segíthet a jó döntés meghozatalában. Tarts velünk, cikkünk segít a számodra legmegfelelőbb típus kiválasztásában!
Szólj hozzá!